Jumaat, 15 Jun 2012

Ini Blog Aku..

Assalam,

Semua org bercerita hal2 peribadi atau apa jek yg nak diluahkan dalam blog masing2. tp kenapa aku mcm terhad skit? Ini blog aku.. kalau pun aku nak bercerita perkara yang sama yg akan membosankan pembaca2 blog ni harap maaf la. Pada aku masih lagi ada batas2 perkara2 yg perlu aku simpan yg tak perlu untuk dipertontonkan atau diberitahu kepada org ramai walaupun org2 tu semua tak kenal aku.

Ada yang kata, blog aku ni membosankan. aku tak kisah. sbb nya. kalo hal2 peribadi yang sensetip aku tak akan luahkan dlm ni. biar la aku sorg jek yg tau. nak diluahkan pun biar la org tu tau tutup mulut agar perkara sensetip tu tak terlepas ke telinga org lain kan .

So, Ini blog aku.. kalo korang bosan.. maaf la yer.. usah la baca.. tapi pada yang mengikuti semua cerita2 dan luahan kat blog ni, Terima Kasih yang tak terhingga buat korang semua.. sbb tu kot blog ni kurang yg mengikutinya.. hikhikhik...

Tiada ulasan: