Selasa, 12 Jun 2012

Seksa nya

Assalam,

Dah 12hb hari ni. masih lagi aku tak dpt gaji. seksa jek rasanya. kalo tau cuti tanpa gaji aku tak dluluskan tak kan la jd mcm ni. kenapa la aku tak diberitahu cuti tanpa gaji aku tu tak diluluskan. stress.. sakit jiwa jek aku rasa. byk lg benda dan kegunaan gaji tu nak diselesaikan. giler la.

Migrain aku menjadi2 mgu ni. tp aku bertahan jek. surat laporan perubatan yg aku mintak tu pun x dimaklumkan dah dihantar terus. giler la tempat ni. apa la salahnya bgtau melalui email. email bukan main lagi setiap org pun disediakan. tp apa2 hal susah plak nak bg tau.

Tgu cek keluar. dah tu aku kene pg amik dan bank in sendiri plak. ada gak kes mcm tu ek. pening la aku ngan tempat ni. mmg teruk betul la. dah tu 3hari plak baru release.. tensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... bila aku bleh keluar dr tempat puaka ni!! mmg aku benci. makin aku benci dgn tempat ni!!!

Tiada ulasan: