Selasa, 24 Mei 2011

Sengal

woitttttttttttt...


hahahah.. lepas geram nak menjerit punya pasal. kalo la korang jadik aku sker tak? kalo mula2 tu aku mintak tukar blok sebelah jek akhirnya aku terkeluar dari kompleks ni terus. tak apa la lagi sbb aku pk kan masih lagi dalam putrajaya ni haa.. dan tadi................................ aku diletakkan kat pejabat di minlon................................hohohohooh.......................... sedih pun ada...huh..

Pg2 lagi aku smp opis lepas punch kad buat air milo jap. nak tenang kan otak la kunun.. hohoho... pastu kul 8.30 jek aku terus pegi ke JPM, amik surat penempatan yang baru. mcm aku ckp la smlm aku ditempatkan di perangkaan. ingatkan pg ni nak la mintak tempat lain selain perangkaan tu. tp dah tetap. PPT pun dah sign surat tu. so, terima aje la.. haaa...

aku terus pg ke parcel c plak nak lapor diri. smp2 jek kat bahagian sumber manusia tu aku skali lagi dikejutkan kene ditempatkan kat Minlon. bangunan tu nama nya Minlon. Minlon ni terletak dekat dengan rumah aku. kalo nak ke putrajaya ni mmg lalu la dpn minlon tu. tempat tu plak terkenal dgn serdang lama. haa.. gitu la bih kurang. huhuh... dari umah aku tu lebih kurang 10minit ke 15 minit jek. tp tak kan cecah la 15minit tu. pasni aku nak kira bajet waktu kuar rumah utk ke opis tu dengan tak tempoh lampu isyarat merah.. hahahah.. time aku lalu jek semua hijau.... amik.. kompem 10minit.hahahaha.... korang bleh buat gitu? wakakakak...

Terus aku msg kat hubby aku n jue. huhu.. jue kata ok la dekat dgn rumah. tghri bleh la blk rumah terutama nya hari jumaat. tp aku rasa tak syok la kan.. sbb aku ikut cuti selangor. wakakakaka.. Wahai cik miss.. pasni kita cuti sama ek.. bleh kuar main boling time kita cuti tu.. wakakaka.. aku tak tau la bape lama aku bleh bthan kat situ. dah hampir 10thn aku ikut jadual Wilayah persekutuan. sah2 rasanya Wilayah lagi byk cuti dari selangor. kalo sebelum ni 1hb Feb cuti.. lepas ni aku tak dak gik la cuti.................. uwaaarggghhh tak best nya..... tp jadual waktu bekerja beperingkat tu masih sama katanya.

Nak djadikan cerita kat situ nnt katanya hanya aku seorg jek kerani. woit. giler.... byk la keje gitu.. hahaha.. i'm become get title a bz woman gak la lepas ni.. wakakakakkkkak.... amik.. nak sgt berbeza dari sini kan. huh. sengal la aku nnt.. adoiyai.. pening pk kan tempat baru tu. tp aku tak kisah la.. cuba dulu. kalo tak boleh tahan aku mintak la kuar.. wakakka.. kuar terus dari Perangkaan.. hahaha.. amik.... apa pun.. Wish me gud luck yehhh... hohohoh...

Tiada ulasan: