Isnin, 23 Mei 2011

Tendang mcm bola

Geramm.... Seharian aku kat Sprm utk lapor diri.. Smp tghri xde gak jawapn, aku blk tghri mkn dulu. Lps kul 2 aku pg blk utk dpt kan penempatan kat bahagian mana aku ditempatkn.. Last2, kul 3.40pm aku diarahkan kembali balik ke JPM utk dpt kan penempatan lain. Hagak2 korang la bengang ke tidak mcm tu. Huh.. Spm ke Jpm kerani tu sendiri xtau nak letak aku kat mana. Bila tanye kemana aku nak ditempatkn, terkedu kejap aku. Yer la.. Mana la aku hafal jabatan2 yang bernaung di bwh Jpm. Last2 masa aku dh smp rumah, pn suraya tu kol aku memaklumkn aku ditmptkn di jabatan perangkaan.. Argghhh... Frust nya aku ditendang mcm bola.. Tp apa aku blh kata..."saya yang menurut perintah" jek la jwbnya.. Aku x puas hati kt sprm td.. Rejek aku hanya kerana aku xde pengalaman dlm bhg servis. Tujuan aku bertukar utk cari pengalaman tp kalo x diberi peluang mcm mana? Org yg buat keje servis pun dh ke tmpt baru xkn nak bt keje sama jgk kan? Huh.. Sah2 nk buat keje baru jgk.. Apa pun terima saja la.. Plan asal aku akan tetap aku laksanakan... Moga berjaya... Caiyok......
Published with Blogger-droid v1.6.9

Tiada ulasan: