Rabu, 23 Mei 2012

ermmm...

Assalam,

Rabu sudah... pagi ni bahagian aku ada mesyuarat. smlm pa aku dah pesan tlg sediakan cawan2 untuk meeting tu nnt. pagi2 sgt aku dtg pun releks dulu. pukul 8 baru start buat semua. tp last2 aku tak masuk sbb nak kene jd despatch.. huhu.. keje yg bukan keje aku dah jd keje utama aku skang hari2. dah kat sini tak de despatch kan. mmg sengal.

letih, sakit kepala badan lemau.. rasa nak pengsan tu jgn ckp la. mlm td suami aku pun aku tak peduli. punya la letih. blk keje tu aku terus baring n ttdo. entah bila pun aku tak sedar.. tau2 suami aku dah ada kat sebelah jek tp sbb berat nya mata aku tak pedulik jugak. smp la suami aku kejutkan aku tuk mkn mlm. kesian dia sejak aku start keje ni mmg terabai skit. aku tdo blk keje bukan apa.. sbb dah tau aku nak kene berjaga mlm teman suami aku. sbb tu aku tdo stiap kali balik dari keje. kalo aku tak tdo alamatnya mmg kul 10 dah menguap n tak leh tahan la mata aku ni. kalo tdo tu at least bertahan jugak la smp kul 3 4 pg.. skang ni tdo pun 1 jam stgh ke 2 jam stgh jek sblm aku p keje. tu yg terpaksa kaber ptg tu.

esok khamis dan lusa jumaat. kali kedua tuk cek up darah tinggi. aku nak pg ptg kali ni. at least kalo ptg tu tak de la sia2 jek masuk opis. ni kalo pg pagi mcm mgu lps kul 8 - 12 tghri time slip aku.. separuh hari la aku tak de kat opis. ptg dah kul bape jek tuk buat keje. mesti diorg sengal kalo gitu jek. tp kalo terpaksa aku pg gak la pg. ikut kan nak cek darah tinggi ni kene pg2. bukan ptg kan. hihi.. mgu lepas memberangsangkan skit. ok la tu. aku tak mau kene makan ubat darah tinggi. masak aku nnt. mmg susah ler kalo dah kene mkn ubat.

agaknya bila la aku boleh memboling. sejak ms bz woman tu bertukar ke perak mmg tak sentuh dah bola boling aku tu. ajak suami manjang jek tak jd. kwn2 kat umah tu plak plan jek lebih cukup masa semua kensel. ni katanya esok nak memboling. entah jd lagi ke tak. ikut aku nak pg smlm tp tak jd gak. suami aku pun mcm malas jek nak melayan aku tuh. baik dia layan kwn2 dia. adehhai... nak kene kol blk geng2 boling opis lama. mana tau boleh join diorg traning tiap2 hari jumaat kan.. tp rajin ke?

Tiada ulasan: