Isnin, 21 Mei 2012

Isnin yang bosan

Assalam..

Back to Office yang tak memberikan aku kesan yang bagus untuk pemikiran dan jiwa aku. entah la kenapa. asal ada je kat opis ni aku dah susah hati. jgn kata ada kat opis.. dah tau jek nak keje esok nya aku dah mula sakit jiwa. sakit kepala dah pagi2 lagi... stress dibuatnya.

Entah apa yang tak kene kat sini. aku ni nak menahan sakit kepala smp tghri. kalo ok smp la ke ptg kang. ishk.. mmg sakit.. nak rehat kat belakang.. sudah nya kang mau jd umpatan yang lain tu jek. diorg tu rasanya pantang aku dok berehat mmg sengal jek diorg. entah la.. bila agaknya aku nak keluar dari tempat ni. sakit jiwa..

dua hari berehat kat rumah mmg tak cukup rasanya pada aku. sepatutnya dua hari tu membosankan aku.. buatkan aku tak sabar nak back to work. tp ini tidak.. smp bila? entah la. aku tgh usahakan nak buat surat utk dptkan laporan perubatan aku dari hospital. surat tu aku nak fowardkan ke org yg berkenaan. biar dia tau. ingat aku memain ke. sakit jiwa pk kan org tu. huh..

Tiada ulasan: