Selasa, 29 Mei 2012

hilang

Assalam,

Mgu baru.. tapi hari pertama aku bekerja. hehe.. mau tak nya.. ni nak cerita skit apa yang berlaku mgu lepas. Alkisah nya khamis ritu aku kene migrain kat opis ni. mmg dari mlm tu aku kene dah migrain.. tp tak sangka la plak teruk smp ke opis. biasa kalo aku rehat tu bleh jugak mengurangkan sakit tu. kebetulan cc aku tak de plak masa tu kat opis. so segan nak pegi rehat kat tempat dia. alamatnya sakit tu bertambah2 walaupun aku rehat kat bahagian aku ni. tdo mmg tak boleh nak tdo. sakit makin kuat smp aku tak boleh la nak kawal dari menangis. pukul 11.30 aku pegi ke klinik jugak. paksa doktor tu bg aku amik injeksen. nahh.. smp lebam nurse tu injek punggung aku. huhu.. tak tau la mcm mana dia injek. sblm injek tu pun dah nmpk kalut sbb mak dia kol. lepas injek aku tu sambung kol mak dia blk. kesian pun ada nurse ni.. tak mcm aku keje opis ada jugak la masa nak angkat pon personal kan.. kan.. yer la kalo dah urgent, tak kan kita tak nak angkat.. nak2 kalo tu kol dari mak kita. tah apa yg jd emejensi pun kita tak tau kalo tak angkat. tau2 jek nnt menyesal.. haa... baru tau..

jumaat tu mmg aku dah apply cuti rehat. untuk merehat kan otak aku dan badan aku untuk aku menstabilkan diri di opis ni semula. pelan2. cuti berbaki selama untuk 5bulan ni aku jimat2. mmg layak lagi nak amik.. tp aku amik sehari je dulu sbb dah terlalu letih otak aku. In'Allah.. aku harap2 lepas ni tak de masalah lagi untuk aku berada kat opis ni.

nak dijadikan cerita aku terpaksa amik EL smlm. sbb nya? haaa.. sabtu hari tu, hubby aku terjatuh masa main futsal. pinggang dia terhempas ke batu konkrit yg jd penguat utk khemah (tah apa2 tah nama sesuai) tempat futsal tu. mmg teruk hubby nya kecederaan smp tak boleh tdo n tak boleh nak berjln. mungkin urat tu dah buat hubby bengkak kaki jugak pun yer sbb tak boleh berjalan. sbb risau tu la aku terpaksa amik EL nak bwk ke hospital tak pun klinik. tp jenuh tul ngajak. ishk.. tak tau la nape takut sangat nak pg klinik atau hospital. tak mcm aku senang2 nak pg klinik.. ekkekeke.. tp kalo tak pegi mana boleh tahan wooo.. kalo boleh aku hentak paler kat dinding mmg aku buat.. tak tahan dgn sakit tu.. azab tul rasanya. haaa.. kan.. gitu ler cerita nya.. nape tak berupdate.. tp mmg nak update jek blog ni. dah lama rasanya aku tak update. mmg byk cerita nak luahkan. tp maaf ler aku ni tak pandai bercerita. so taip jek asal korang pun paham udah yer. adioossss..

Tiada ulasan: