Khamis, 17 Mei 2012

letih

Assalam..

Entah hari keberapa aku bekerja hari ni. sakit mcm itu jugak. migrain makin menjadi2. dua hari lepas aku pegi appt kat hospital.. perkembangan dari segi lain alhamdulillah.. tp migrain aku pulak yang semakin menjadi2.. tak mcm aku rehat 4bulan yang lepas.

Esok.. hari pertama utk aku pegi cek darah tinggi.. mmg semakin stress aku bila pk kan aku dah kene darah tinggi. tp aku harap2 tu bukan kekal. nak pegi cek up ni pun nak pastikan.. kalo betul aku kene darah tinggi mmg sah la aku kene makan ubat yang tak kan berhenti dah lepas tu. ubat yang sedia ada pun tak larat dah aku nak makan.. ni kan plak ubat yg mmg tak boleh nak stop ikut suka aku. pening la. mmg stress..

Suami aku pun makin stress aku tgk. agak nya selama ni dia bertahan.. dan skang dah tak boleh nak tahan.. kesian aku tgk dia. silap2 hari bulan dia pun boleh sakit mcm aku jugak. betul la tu dia ckp. nnt sama2 pegi appt kat hospital. entah la.. masalah yang sedia ada pun aku tak boleh nak tangani dah.. cuma berdoa agar aku dpt bertahan jek skang ni. suami aku jgn ckp la.. dah tak tertahan aku rasa dia tu.. kesian aku tgk... nak ckp byk mmg aku tak leh nak cakap.. nnt dia naik hangin.. skang ni mmg mudah dah dia naik hangin. tak boleh silap skit. kalo dulu mmg susah nak tgk dia naik hangin.. skang cepat aje. pantang aku salah ckp dia plak dah mcm aku.. tu sbb aku diam jek skang dan bertahan.. harap2..

Tiada ulasan: