Khamis, 31 Mei 2012

BlackBerry Curve

Assalam,

Akhirnya.. apa yang aku idamkan (idam la sgt, aku tau ko senyum cik miss.. hahaha) dapat juga. hehe.. sebelum ni masa tgh hangat BB tu keluar aku tak berminat langsung. melekat jek dengan HPhone idaman brand Nokia. hahaha.. dah bertahun2 aku guna nokia tu mmg payah ler nak tukar ke brand lain. bukan apa function dia tu tak sama. hehe... bila dah byk lg function bb tu dari nokia baru ler terpk nak membeli. tp masa tu manjang jek ler aku tak de duit. bukan tak de lgsg tp kalo ada tu lg baik disalurkan ke tempat2 yg lebih penting. nak ikut kan hati semua gajet aku bleh beli. haaa.. lepas tu menungkap la semua yg tertunggak. hahaha.. pepatah ukur baju dibadan sendiri tu aku guna selalu.. ekekke...

selesai setel satu masalah, suami aku bg duit beli blackberry. aku pilih curve jek.. tu pun kebetulan ada yg 2nd hand. still nampak baru lg. ok la tu. kalo dpt lagi murah apa salahnya kan. asalkan bleh guna. duit yg lebih tu bleh beli benda lain pulak. tp pun ada gik kegunaan tuk mkn ke, api air ke, mcm2 ler.

Al kisahnya dah pakai bb ni, jenuh aku nak menggodek. tak reti beb.. wakaka.. dah la nak taip msg pun merangkak2. mau tak nya kalo dah keypad dia tu kecik n dekat2 sgt. ekekeke.. tak ler mcm cik ms bz.. pro dah dia. bertahun kot dia pakai dah bb tu. hehe.. ni kalo dia baca mesti kutuk aku ni. hahaha.. tak pe ler.. tuk kesenangan ko gak cik ms bz weh.. senang ko nak bbm ngan aku kan. tak de la komplen gik lama aku tak kol ko. hahaha.. fb pun nyaris2 dah aku nak tutup tu. lama tak bukak punya psl smp kan paswed pun aku lupa. skali bukak tak leh plak nak log in.. wakakka..tak kisah la. yang penting skang aku dah bleh nak kontek2 org dgn bbm. sape2 nak no pin bbm aku tuh korang msg dulu ek.. tak leh nak pamerkan sini. kang tah sape2 amik msg bukan2 tak pasal2 kene ngan hubby aku. adehh.. bb tu dipantau oleh hubby aku. hekhek..

Tiada ulasan: