Isnin, 13 Jun 2011

Boling

Assalam,


Lama gak aku tak memboling ngan miss. mcm aku ckp ritu la.. dia tu bz memanjang. tp mgu lepas yang baru2 ni dpt jugak ler aku memboling dgn dia.. hihi.. kat endah parade. nampak sgt dah lama tak kesitu. smp ada perubahan kat lane situ pun kami tak tau. haha..


janji kul 5-5.30.. tp sbbkan jem aku smp kat kul 6 jugak. lupa plak kami ritu ada lawan bola kelantan-terengganu. sengal aku nak lari kuar dari area umah ke endah parade tu. ikut jalan sini tak bleh.. jln tu jem jugak.. last2 smp gak la kan.. sengal skit la.. miss awal skit dari aku. aku mmg hangin skit la ngan diorg yang nak tgk bola tu. smp ke dlm endah parade tu diorg park. nyemak jek. dah penuh parking sbb diorg. tp nasib baik la aku smp2 tu ada kete nak kuar.


3game gak kami bedal. haha.. lane pun best kan.. aku jek la menggigil angkat bola. sbb tghri tu aku tak mkn pun lagi ptg dah sibuk2 nak memboling. kebas gak jari2 aku. hihi.. tp tak pe ler.. bedal jek la.. cuma markah tak la mcm biasa.. ampess... lepas abis jek terus carik mknn.. pegik.. serbu mc d jek la yang terdekat. dah la angkut bola kan.. hehe... malas nak jln jauh. lepas setel mkn kami cepat2 gak bla blk.. takut jem lagi bertembung ngan orang tgk bola lagi sengal. kami tgk kat umah jek la.. ekekeke... apa pun tahniah terengganu... menang gak akhirnya..... yeahh..

Tiada ulasan: