Selasa, 21 Jun 2011

kebosanan

Assalam..


Sakit2 badan aku tu skang ni dah buatkan aku demam. Bosan tul kalo badan aku sakit n lembik2 jek. nak2 plak time waktu keje. kene bgn pg. buat itu ini. tugas harian kat umah pun dah bape hari aku tak buat. sian kat suami aku. bgn pg dua hari ni lmbt jek. kul 6 lebih baru aku sedar. hubby aku plak mlm kejut kan aku lapar punya pasal. sian dia..


nak pegi klinik kebetulan mgu lepas hari ni jugak aku pg klinik n mc. kang apa plak kata bos kan. hari yang sama aku mc. ni yg sengal gak sbb awal2 dah cuti abis ni.. bukan abis la.. tp tinggal skit. aku mcm tak seronok dah nak keje kat sini. mcm nak buat surat tukar keluar jek lepas 6 bulan. bosan aku. bosan dengan kekurangan opis ni yg buatkan aku kene buat semua nya n ada plak yang sengal nak membuli aku plak. bosan2. kalo mula2 masuk tu semua nya di pelawa. skang ni mmg tak de dah pelawa aku bab mkn2 ni. heheh.. tu la.. kes nak membuli tp salah orang la. tp bleh ke aku tukar keluar? skang ni aku nak pg mana pun tak terpk plak. kalo tgu 2thn tu bleh la kot aku kuar terus dr kementerian sedia ada ni. bosan la.. mmg aku bosan. nyesal gak tak mintak pg kementerian aku jek ritu. huhu..


nak tukar waktu plak. tp sempat ke aku tukar waktu ke 7.30? ikut kan boleh aje. tp sbb badan tak sihat ni asyik lewat bgn jek aku. kalo nak masuk kul 7.30.. kul 7 aku dah kene kuar rumah. kalo masa badan sihat.. aku tgk bleh jek aku kuar kul 7. hihi.. cepat skit blk. aku bosan nak tgu waktu blk lepas rehat tu. kalo pg tu tak pe la.. waktu awal pun tak de kesan pape. cuma blk jek la bosan skit. ni mmg nak tukar gak la aku rasa. start bulan depan aku nak tukar. sbln awal dari bulan puasa. ikutkan bulan puasa aku masuk kul 7.30.. puasa kan.. nak kene beli juadah berbuka gak tu hari2. nak masak mmg tak sempat. tp dah dekat ni aku tak tau la kalo sempat nak memasak. hahaha..


dah 3mgu kat sini.. mmg tak seronok aku rasa. esok PA aku start cuti kawin dah. dah la aku kene gantikan dia. bleh ker? alahai. pengalaman yang aku nak cari tu, esok tu la peluang nya. exam yang aku amik bulan 9 nnt tu pun berkaitan dgn keje PA tu jugak. walaupun keje tu sama.. katanya nnt aku nya gaji mungkin bih kurang jek. cuma beza dari segi elaun jek la. ada elaun PA kan. huhu... kalo diberi peluang tuk naik pangkat. jauh lagi aku rasa. tp bleh ke aku lulus sekali amik jek exam.. mcm payah jek aku tgk.. kuikuikui...

Tiada ulasan: