Khamis, 23 Jun 2011

Boling...

Assalam,


haaa... boling.. last aku memboling dengan miss dua mgu sudah.. hahaha.. kat endah parade.. masa tu kebetulan plak ada perlawanan akhir bola antara kelantan dengan terengganu.. korang agak2 la mcm mana agak nya jln tu jem kan.. hohohohoh...


janji dengan miss kul 5-5.30 ptg kat endah parade.. sbb nya? aku nya hp kehabisan bateri n hubby aku bwk pg ostesen plak cager aku. dah bape hari benor nya aku kehabisan bateri sblm tiba hari tu. hari sabtu hari terakhir perlawanan bola.. haaa... amik ko... kuar2 jek dr jln umah aku tu kat hiway tu aku nampak jem dah.. masa tu la pun aku terpk ada perlawanan akhir bola.. uwaaa.... nyesal tul pg hari tu.. walaupun sesak.. usahakan jugak smp ke endah parade... dan akhirnya kat kul 6 aku smp ke boling centre endah parade tu.. huhu..


miss dah tercanguk kat luar pintu.. mmg janji kat situ pun.. rupanya dia pun kebetulan jugak baru smp.. tp sempat gik la masuk watson katanya.. hahaha.. sori la geng.. jem tak dpt nak dielakkan.. mcm2 jln aku pusing nak smp ke endah parade.. hihi... bantai 3 game sorang kami main.. maklumla aku dah lama tak memboling.. ni kali kedua aku guna bola boling sendiri.. hahahah.... dah lama tak memboling.. nak2 plak aku turun main tu tak mkn tghri gik.. giler ko kelaparan.. masa tu tak dan nak mkn dah sbb tak sempat dah nak smp ke endah parade yg aku janji ngan miss tu.. amik... sengal2 akunya tangan.. smp menggigil kaki aku nak menahan bola tu.. blk tu sakit2 urat badan semua jgn ckp la kan.. hohooh...


Skang, kat opis baru ni aku ada join kelab boling plak.. hahaha... baju dah dpt ritu tak bg gik duit baju kat kak lyani tu... nak masuk pertandingan boling ujung bulan ni tu kene rm30 gak... huhu... kan sini aku tgk tak disediakan pun oleh kelab jabatan.. sian diorg2 ni.. ada jek kebajikan diorg yg tak terbela.. nak bersuka ria utk menenangkan diri pun payah.. kene buat sendiri kuar duit sendiri.. siannya la kan.. tak pe la.. tu yg aku dok pk tu nak join ke tidak.. buat plak hari khamis ptg lepas keje.. pendaftaran pun dah kul 6.30 sah2 abis mlm tu.. dah la esoknya aku nak keje.. hohoh... mcm malas jek.. main plak kat alamanda.. weee... tempat paling aku tak sker.. ahahhaha... nampak gayanya kene tgk dulu la mcm mana ni.. hahaha... rela gik main sendiri kat luar.. huhu..

Tiada ulasan: