Jumaat, 3 Jun 2011

tah pah apa tah la..

Salam,


Hari ni hari ke 3 aku kat sini. hari jumaat. pg mmg aku tak sibuk sgt. aku masih lagi dalam pembelajaran tentang selok belok keje aku kat sini. apa yang aku buat ialah tgk semua rekod2 yang perlu aku jaga, pekeliling, fail2 yang sedia ada di bawah jagaan aku nnt. serta tgh sibuk berpk mcm mana aku nak jaga n kawal alat2 tulis nnt. sepatutnya terkawal. tp aku tgk kat sini tak de pun.


so, keletihan yang mmg aku rasa dari awal mgu jgn ckp la. smp ke hari ni aku tak berpeluang nak curi tdo lagi waktu tghri. hohoho.. asal blk jek aku keletihan. mcm ptg smlm aku dok lepak kat maidin.. tp ckp mcm orang mabuk. mau tak nya kalo dah tak larat betul. pk kan nak jumpa jue.. sbb mesti dia nak tau citer aku kat tempat baru ni kan. kebetulan dia msg aku time blk keje tu.. so lepak jap la.. lagipun diorg budak2 kat umah tu termasuk jue nak pg bangkok arini.. cuti.. sakan... hahahah.. mgu ni mmg boleh dikatakan ramai geng tak de kat umah tu. jue, kas, alex, suzanne, andy n mak dia pegi bangkok. budak2 cina tu plak blk taiping. aku? huhu... cadangnya nak blk kg la arini.. entah jd ke tak. mgu lepas tak dpt blk kg. hohooh.. sengal la..


tghri td ingat nak mkn ngan hubby aku.. sian gak dia dah kelaparan kul 11 lagi. aku nak kuar awal.. tp nak kene tgk gak keadaan sini dulu mcm mana. mau tak nya.. ada gak la nnt berbunyi kat belakang. bincang punya bincang.. last2 biar la abg pg mkn dulu. kebetulan plak dia kata nak ke subang lepas tu biar dia ikut jln ldp tu jek. jimat minyak. n haslin pun ajak aku kuar mkn sbb nak pg amik baju kawin katanya. so kami pergi serdang jek la terus mkn kat situ. lepas ni dah tgk keadaan kat sini ok skit.. bleh la aku buat hal aku plak.. susah jugak kalo nak jaga hati org2 kat sini. alahai.. ada gak yang laser mulut.. mcm aku citer tu la awal2 hari pertama ada hati nak buli aku plak.. hahaha.. tp ada jugak yang baik hati.. tu bleh jd geng..


mlm ni tah nak buat apa la agaknya. lepas ni kalo tak de masalah aku nak bwk laptop la. kene pakai laptop sendiri n bb sendiri la nmpk nya. susah gak tu. sini sumer installation tak dibenarkan. huhu... termasuk la nak install software bb aku tu. ishk.. iklan jap.. payah tul taip blog kat opis ni.. lalu lalang jek org belakang aku.. hoho.. mmg tak blh la nak buat pape..

Tiada ulasan: